Tuesday, June 15, 2010

PKR Gegar DAP Yang Luruh


ADUN Malim Nawar keluar DAP

15/06/2010 2:33pm

SHAH ALAM 15 Jun - Terlalu banyak berpolitik hingga mengabaikan tanggungjawab terhadap rakyat menyebabkan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Malim Nawar, K.Keshvinder Singh mengumumkan keluar dari DAP berkuatkuasa hari ini.

Serentak dengan itu Keshvinder turut melepaskan semua jawatan dalam parti dan memilih untuk menjadi ADUN Bebas yang menyokong Barisan Nasional (BN). - Utusan

...............................................................................

PPUBT - Baru saja PKR nak bikin gempak dan nak menggegar DUN Perak kononnya 3 ADUN BN lompat parti...tiba-tiba ADUN DAP pula yang jadi BEBAS keluar DAP. Berapa juta pula puak pembangkang nak kata UMNO sogok kali ni ?!

Semoga lebih ramai ADUN pembangkang mengambil langkah yang sama. Mereka ini mungkin sudah bosan dan jelak apabila tugas utama sebagai ADUN dilupakan apabila parti mereka asyik berpolitik sehinggakan mengabaikan janji dan tanggung jawab kepada pengundi.

Adakah tindakan ADUN Malim Nawar ini hanya lakonan...biarlah masa yang menentukan. Apapun, tahniah dan syabas kepada YB. K.Keshvinder Singh.

No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.