Thursday, June 17, 2010

PAS Sebenarnya Lebih Telus




Sesiapa yang pernah pergi ceramah PAS tentu sudah biasa dengan kopiah terbalik. Dalam keadaan samar-samar malam, akan ada seorang dua lebai yang bertugas menjaja kopiah terbalik supaya senang orang nak menderma apa yang patut.

Kalau penceramah seperti Mat Sabu memang ramailah orang yang datang untuk mendengar celoteh merabannya. Kebarangkalian kutipan derma meningkat pasti tinggi.

Dari zaman dulu lagi, inilah modus operandi PAS mengisi duit poket parti atau mungkin si penceramah. Ahli-ahli tegar PAS dengan rela hati yang tertipu dengan 'perjuangan islam' PAS akan sanggup menghulurkan derma walaupun mereka sendiri pun tak cukup.

Ahli PAS juga dengan sepenuh hati melabur dalam KOHILAL iaitu koperasi PAS. Hampir 20,000 ahli PAS menyertai KOHILAL dengan pelaburan yang mencecah 45 juta !

Kini timbul semula skandal KOHILAL dengan 45 juta pelaburannya yang telah lesap. Disebabkan leka dengan retorik politik PAS yang memperkudakan ISLAM, ahli PAS tak sedar atau tak kisah mereka kena kencing dalam KOHILAL PAS.

Kalau bercerita tentang hukum,ketelusan dan ISLAM, puak PAS lah yang mendabik dada. Ekor bergelumang dengan najis mereka buat selamba bodoh.

No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.