Tuesday, March 9, 2010

Undangan Khas Masuk UMNO ?


.....................................................................................

Apa yang dikatakan oleh
Tan Sri Muhyiddin Yassin itu adalah respon yang sangat molek dengan perkembangan politik PKR@pembangkang akhir-akhir ini.

Biarkanlah Ahli Parlimen yang satu persatu keluar dari Pakatan Pembangkang mahu menjadi BEBAS atau apapun. Sudahlah tindakan mereka itu dikaitkan juga dengan UMNO yang kononnya seperti 'Buaya di balik batu' oleh Nik Aziz, nak ditambah haru kalau UMNO pula membuat jemputan kepada Ahli Parlimen Bebas.

Pemimpin UMNO yang lain tidak seharusnya terlebih sudu dari kuah atau terlalu ghairah menyahut adengan keluar parti ini. Biarlah pucuk pimpinan mengeluarkan kenyataan supaya ianya tidak memalukan UMNO.

Lihat saja respon Ahli Parlimen Kulim setelah dipecat oleh PKR. Apa perlunya orang seperti ini hendak kita GAH kan sangat. Ketandusan sangat UMNO dengan pemimpin sehinggakan sanggup memberi karpet merah kepada orang seperti ini ?!
He added that the party had made him a “forced Independent” when it decided to sack him as a PKR member. “I will remain as an Independent for now but I will keep my options open. But joining Umno is a big no-no,” he told The Malaysian Insider when asked if he planned to join another party. - dari blog zul4kulim

Dari kita sibuk hendak menjemput mereka untuk menyertai UMNO, adalah baik kita menjadi JUARA RAKYAT di kawasan yang kita wakili. Meraih semula hati pengundi tak kira agama dan bangsa, dengan harapan rakyat akan sedar politik fatamorgana Pakatan Pembangkang.


No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.