Tuesday, June 26, 2012

Aset Paling Kelakar PAS


Satu lagi episod Nizar untuk meraban. Isu dengan Sultan Johor pun sudah tersembam, kali ini nak temberang pasal TR1M yang DS Najib atas kapasiti sebagai PM kepada kerajaan Malaysia untuk menunaikan janji-janji Kerajaan BN. 

TR1M adalah salah satu bantuan kepada rakyat seperti mana BR1M, BB1M, KR1M, RR1M, Klinik 1 Malaysia dan lain-lain lagi. Tidak sepertimana  pembangkang yang hanya gah pada manifesto tapi realitinya, janji hanya tinggal janji.

"Ini satu rasuah yang amat dasyat. Saya cukup kesian kepada Datuk Seri Najib sebenarnya. Sampai ke tahap merendahkan dirinya pergi ke pihak 70,00 pemandu teksi. Ini satu rasuah yang terlalu jelas," katanya ketika ditemui di lobi Parlimen.. 

Alahai, macam bagus saja bunyinya ! Sudah menjadi rutin dalam hidup Nizar untuk merapu membangkang dan menghina orang lain sahaja. Sedangkan kepincangan diri sendiri dan parti buat-buat buta. Haram untk orang lain dan halal untuk Nizar dan parti PAS.

Apa pula yang hendak dikatakan dengan foto dibawah ini....sedekah ?!




No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.