Friday, May 27, 2011

Cerita Tentang Mufti Perak


Selain dari digelar Haramsani, Mufti Perak juga digelar Mufti Pasir Berdengung dan macam-macam lagi mengikut sedap kepala lutut penceramah PAS yang kononnya nak menegakkan islam.

Mendoakan kesejahteraan Lim Guan Eng dan macam-macam karut lagi yang pemimpin dan ahli PAS sanggup buat demi memuaskan kebencian mereka kepada UMNO.

Yang kelakarnya, mereka lupa ahli-ahli PAS yang bekerja dengan kerajaan dan kerajaan negeri Perak pula apa status sumber rezeki mereka ? Begitu juga dengan kerajaan negeri Pakatan, adakah sumbernya bersih dari segala kekotoran, negeri Kelantan bagaimana ?

5 comments:

  1. memanglah dia itu banyak dah fatwa dia buat.dulu nonton cerita hindi haram!yg terbaru menari poco2 juga haram.apamacm lagu poco di terjemah kepada lagu2 qasidah bole tak?yg peliknya hal yg paling besar ialah ketika solat tidak menyembah Tuhan tidak pula di bahaskan.apabila anda tidak menjumpai Allah didalam sembahyang nyatalah anda menjadi penyembah yg selain Allah.

    ReplyDelete
  2. Kapada si penceramah...
    Gunakan lah minda anda sebelum anda hendak mengatakan sesuatu.
    Jelas yang anda berbicara hanya mengikut sedap mulut anda sendiri.

    ReplyDelete
  3. Penceramah biadap ini harapkan janggutnya sahaja yang panjang, tapi akalnya pendek.
    Dia rasa dia seorang sahaja yang paling Islam dalam dunia ini.

    ReplyDelete
  4. Saya amat bersetuju dengan penceramah dan berharap semua ahli-ahli PAS yang bekerja dengan kerjaan letak kerja dan berhenti . cari makan buat kerja sendiri.

    UMNO selama nya

    ReplyDelete
  5. Ustaz Politik macam azli ni memang sangat2 dikehendaki oleh China DAP.

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.