Saturday, May 14, 2011

Bikin Filem


Kita jijik betul dengan kelakuan Anwar mengarahkan anaknya Nurul Izzah membuat lapuran polis mendakwa adanya cubaan untuk menculik dan mengapa-ngapakan cucunya. Kita yakinlah ini semua arahan Anwar sebab taktik reka cerita untuk dapat simpati ini dah banyak kali diguna Anwar sehingga kita boleh baca dengan mudah.

Peliknya pulak sejak kes video lucah yang ramai yakin dia adalah pelakunya tersebar luas, macam-macam hal yang ditimbulkan Anwar. Dari cubaan membunuhnya dengan cara mensabotaj kereta sehingga kepada konon cubaan nak culik cucu.

Dan demi nak menyokong dakwaannya itu, kisah tragis kehilangan kanak-kanak bernama Sharlene Mohd Nashar dikaitkan pula dengan ‘cubaan’ nak culik cucu ini. Anwar masa rangka ‘drama’ ni tak fikir pasal perasaan keluarga mangsa ke?

Apa Anwar dah habis strategi lagi dah ke sampaikan cucu pun nak diseret sekali dalam masalah video seksnya?

Kenapa kita kata video seks? Sebab sejak video seks ini tersebar dan Anwar semakin hari semakin jelas sebagai pelaku di dalamnya, semua permasalahan ini berlaku. Daripada cubaan bunuh dengan cara sabotaj kereta sehinggalah nak culik cucu pula.

Semua ini tak nampak ada motif yang jelas kenapa ada orang cuba nak bunuh Anwar dan culik cucunya. Kalau nak buat, dari sejak Anwar keluar penjara dah buat dah. Soalannya kenapa sekarang?

Dan satu soalan lagi, kenapa sejak Anwar tersepit dengan hal videok seks ini saja yang semua ini terjadi?

Realitinya, karier politik Anwar dah hancur sejak video lucah mengandungi mukanya ini tersebar. Dan kita jangan lupa, ada banyak lagi yang akan tersebar selepas ini kerana tabiat Anwar, kalau dia percayakan satu orang, tiada apa yang akan disurukkan daripada orang tersebut, termasuklah Eskay.

Dan bila Eskay dah berpaling tadah ni, Anwar tahu dia ada masalah besar!!

Tapi takkanlah sampai nakseret cucu sekali masalah ni? Hina dan jijik betul Anwar ni, bukan setakat tak layak jadi datuk, malah tak layak jadi manusia pun.

Sejak kes video seks ini, Anwar bukannya semakin kuat, malah semakin lemah. Buat apa nak bunuh dia? Dia memang dah hancur pun.

Penulis minta agar rakyat tidak terpedaya dengan cerekarama (cerita rekaan ramai) Anwar ini. Cukup-cukuplah kita diperdayakan dengan pelbagai jenis pembohongan Anwar sebelum ni, dari arsenik, virus HIV sampailah sekarang.

Semua pun bohong belaka.

Sumber - mykmu

No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.