Tuesday, April 5, 2011

Ahli Pakatan Terkucil Tak Ketahuan



Sudah gempar di Facebook dengan klip video panas Bos Pakatan yang pada awalnya tersebar di Youtube. Klip di Youtube telah di flag sudah tentunya dari penganut pembangkang yang malu dengan kebenaran yang bakal terbongkar. Namun di Facebook ianya masih boleh ditonton dengan aplikasi Facebook.

Maka ramailah penganut-penganut tegar pembangkang cuba menegakkan benang yang basah. Pipi tak sama,perut buncit dan tetek macam orang tua,video hitam putih dan macam-macam cara mereka mempertahankan Bosnya.

Belum pun mereka tatap video penuh, dan hanya screen shot video, sudah macam-macam analisis yang mereka cipta di FB,forum dan blog. Bagaimana pula agaknya kalau lebih banyak video yang bakal menyusul selepas ini yang mungkin lebih jelas ?

Analisis bodoh ini jugalah yang mereka hamburkan dengan siri pendedahan melalui vcd pada tahun 2001 dan tersebar kemudiannya di Youtube. Aksi berdangdut,didalam penjara,perbualan telefon dan lain-lain semua mereka sanggah seolah susah untuk menerima kebenaran.

Presiden dan PAS yang patut malu kerana terang-terang diperbodohkan oleh Bung Nuar yang menjerumuskan PAS dalam kekalutan yang amat memalukan. Mereka tidak ambil ikhtibar dari cerita kesombongan Iblis. Akhirnya, solat hajat yang selalu dibuat oleh melayu PAS dan PKR agaknya terjawap juga.

Analisis menarik tentang video hitam putih di sini

No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.