Monday, December 6, 2010

Melayu PAS dan PKR Jadi Buta


Kemanakah para ustaz PAS yang sudah tentunya turut serta dalam demo ini...tidakkah mereka lihat dengan jelas masjid dijadikan seperti pasar borong ? Begitu juga dengan orang-orang melayu yang turut bergelumang mencemar kemuliaan masjid ini ?

Lihat sahaja bagaimana respon yang diberi oleh ahli politik DAP apabila diminta supaya memakai selendang menutup kepala, cukup jelas ketidakpuasan hatinya untuk berbuat demikian. Banyak pula soalan yang diajukan.

Wahai melayu pembangkang, sudah-sudahlah bersekongkol dengan orang bukan islam yang nyata tak mahu berkompromi dengan agama islam.

Amat sedih apabila melihat melayu-melayu yang seolah buta untuk melihat masjid dipergunakan sebegitu rupa oleh orang bukan islam yang kononnya menyokong perjuangan melayu dan islam.

4 comments:

  1. Salam seMalaysia Bro.... jangan salah PAS, itu kerja penjaga masjid nak kontrol. Kerja PAS dah bagi dia orang pas masuk syurga!

    ReplyDelete
  2. ape nk di heran kn puak2 ni...klu puak2 dia yg buat sema nye HALAL klu org lain buat sema nye HARAM...puak2 ni dh buta mata dan buta hati,yg berserban besar pn diam mmbisu x leh kata ape sbb syaitan2 dh mmbisu kn mereka...dulu puak2 ni kata ulamak2 UMNO syaitan bisu skrg Allah pling kn puak2 pas plak jd SYAITAN BISU...

    ReplyDelete
  3. Sikit demi sedikit, mereka kini terpaksa menelan apa yg mereka hukumkan pd UMNO. Konon nak jadi arab lebih dari arab, last2 terkulai menyembah kaki DAP.

    ReplyDelete
  4. Apa nak buat ulamak dalam PAS pun tak boleh harap mulut dah dikunci oleh Anuar dan Nik Aziz yang jadi mangkoknya adalah balaci bawahan

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.