Friday, November 26, 2010

Mat Oh Mat !


Apa cerita terkini Ayam Sabung PAS Si Mat Sabu sekarang ni ? PPUBT pernah terbaca dalam blog pembangkang sendiri yang mengatakan Mat Sabu ni 'mesin wang'. Mungkin kerana ceramah PAS di kampung-kampung akan lebih gempak yang mampu membuat penyokong tegar PAS ternganga dengar temberang mamat ini. Aktiviti kutip cukai kepada audien pun akan lebih mantap dan masyuk.

2 comments:

  1. Nama Samaran: Ali Abu Al Hassan Hussien..

    Saya tak sokong UMNO..
    UMNO banayk berjasa pada rakyat..
    Pemimpin UMNO ckp rakyat tak ingat jasa mereka..

    Itu lah contoh pemimpin yang tak iklas..
    Tahun 2008 adalah bala besar buat pemimpin Barisan Nasional yang angkuh.. Akhir nya doa saya dimakbulkan pada masa tu.. Saya harap akan datang (masa hadapan) Malaysia akan kene bala lebih dasyat dari tahun 2008.. sehingga lah semua org2 kaya UMNO dan ahli koperat yg angkuh (tidak kira bangsa) jatuh Muslis insyallah..

    p/s: 2008 merupakan bala bencana buat dunia untuk pemimpin2 yang tamak..

    ReplyDelete
  2. UMNO bukan utk org2 yg kecewa ataupun org2 yg ada serampang 2 mata. PPUBT juga bersetuju dalam hal2 tertentu yang sdr.sebutkan.

    Janganlah terlalu yakin mengatakan 2008 itu satu bala besar kpd UMNO dan BN. Klu sdr. org lama dlm politik,turun naik politik ini biasa berlaku sepanjang PRU yg lalu.

    Perkataan BALA ini cukup popular apabila pihak UMNO dan BN yg kena, klu pembangkang yg kena, maka akan keluar alasan2 saeperti rasuah,pengundi hantu dan sgala macam karut marut.

    2008 adalah lebih kpd undi protes penyokong UMNO/BN dan atas pagar yg kecewa dgn pemimpin ketika itu, bukan kerana menyokong penuh kpd pembangkang. Pembangkang sebenarnya lebih dpt habuan atas angin shj.

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.