Wednesday, October 13, 2010

Alahai Mahfuz


Mahfuz nasihatkan rakyat supaya jangan dekati UMNO…

Mahfuz bean datang lagii! Kali ini Mahfuz menuduh UMNO sebagai parti yang mengkhianati bangsa melayu dan berpolitik semata-mata hanya kerana mahu menggadaikan bangsa dan negara sahaja.

Bukan setakat itu sahaja, dalam kenyataannya di Haprakah, Mahfuz juga menuduh UMNO sanggup menggadaikan agama Islam apabila menghentikan bantuan kepada Sekolah Agama Rakyat.

Kata Mahfuz, hanya PAS yang mampu berjuang untuk melayu dan juga menaikkan imej Islam didalam negara. Malah.., Mahfuz dengan bangganya menasihatkan supaya semua rakyat di negara ini menjauhi UMNO.

Inilah mentaliti “seekor” manusia bernama Mahfuz yang bergelar Ahli Parlimen dan juga menjawat jawatan Naib Presiden kepada Parti PAS.

Mahfuz lupa, siapakah yang mengkhianati bangsa melayu selama ini kalau bukan PAS. Hanya kerana dendam tua nyanyuk Nik Aziz terhadap UMNO, PAS sanggup berkerjasama dengan kafir harbi DAP bagi menjahanamkan pemerintahan kerajaan melayu Islam didalam negara.

PAS juga selama ini telah membiarkan pengikut-pengikutnya diperbodohkan oleh cina-cina kafir hanya semata-mata kerana pemimpin atasannya mahu berkuasa didalam negara.

Dan, jika mahu bercakap mengenai pengkhianatan PAS terhadap Islam, satu hari satu malam pun tak habis untuk menyenaraikan sumbangan PAS ke arah itu.

lagi di SINI


1 comment:

  1. Dah berapa banyak jasa PAS kepada melayu yang Mahfuz banggakan tu....selain pOrak peranda yang melanda umat selama PAS mengkafirkan UMNO.

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.