Friday, September 10, 2010

Salam Aidil Fitri


Syukur alhamdulillah kita masih berkesempatan menyempurnakan ibadah puasa dan menyambut 1 syawal dalam keadaan aman dan harmoni. Semoga generasi baru dapat menginsafi segala yang dinikmati ini memerlukan pengorbanan yang bukan sedikit.

Generasi baru seharusnya tidak mudah termakan dengan janji-janji kosong pembangkang kononnya mampu memberikan masa depan yang lebih baik, sedangkan janji-janji manifesto PRU 12 masih tidak tertunai sehingga kini.

PPUBT
mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan maaf zahir dan batin. Hayatilah senikata lagu ini dan berhati-hatilah di jalan raya sepanjang musim perayaan ini.

1 comment:

  1. Tahniah Pemuda Tapah dalam mengorak langkah berani di Alam cyber yg mmg amat2 diperlukan dikala ini bagi wadah perjuangan dan perhubungan.

    KAPAK, menyarankan Kepimpinan Muda Tapah serta AJKnya melaksana dan menganjorkan satu program Umum untuk mesej "Penyatuan Melayu". Oleh itu program ini berlandaskan motto Penyatuan Melayu dan kekuatan Islam. Para jemputan juga terbuka dan war-warkan juga kepada kumpulan Pembangkang. Kita kena cari satu titik pertemuan permulaan dan bercakap atas satu dasar perjuangan berlandaskan Alif, Baa & Taa.

    Kapak juga sanggup turun padang utk merealisasikan program ini dan sama-sama bertungkus lumus bagi menjayakannya. Fikir lar sesuatu perkara yg baik ini demi penyatuan Umat Melayu Islam sebelum PRU 13 menjelma. Hanya Kekuatan pada Umat Melayu sahaja akan menjadikan Agama Islam kita terjamin dan kekal abadi. Wassalam.

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.