Friday, December 18, 2009

Tak Jadi Jadi



PPUBT - Kalau dahulu, hanya tinggal satu anak tangga sahaja untuk menjadi PM ke-5 musnah. Seterusnya cubaan untuk merampas kerajaan melalui Angau 16 September juga gagal. Baru-baru ini pula, seperti biasa masih mahu menggunakan taktik kotor dengan rancangan membuat undian mengagalkan Bajet 2010. Sesungguhnya Allah lebih mengetahui segala-galanya, akhirnya...perancangan menumbangkan kerajaan secara licik di parlimen juga akhirnya 'GAGAL' dan alhamdulillah ianya tidak menjadi kenyataan.

Perancangan kotor anvar dan pembangkang agaknya tak direstui Allah. Mengapakah rancangan rampasan kuasa anvar menjadi buntu dan gagal, sedangkan pengambilalihan Kerajaan Perak dari Boneka DAP berjalan dengan lancar dan mudah oleh Najib Tun Razak untuk kembali kepada kuasa orang islam.....

Orang melayu islam sepatutnya bersyukur, merenung dan banyakkan mengkaji kemelut politik cacamarba pembangkang yang jelas bercanggah dan hanya merugikan agama dan bangsa.

"Walaupun sejuta manusia mahu membantu kamu, ianya tidak berlaku sekiranya ALLAH tidak mengizinkannya, dan walaupun sejuta manusia tidak mahu membantu kamu, ianya tetap akan berjalan dengan keredhaan ALLAH"

No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.