Sunday, October 4, 2009

PAS Rela Dimomokkan



PPUBT - Cakap berbelit-belit, walhal nak mengadap Saiful di mahkamah pun takut.

Tahniah juga kepada PAS kerana telah berjaya merelakan diri diperkudakan dan diperbodohkan oleh Anwar dan PKR. Syabas juga kepada pengikut PAS kerana sanggup diperlakukan seperti bola, disepak dan dilambung oleh sahabat mereka iaitu DAP setelah direstui oleh Tok Guru mereka.

PAS bercita-cita untuk menjatuhkan UMNO untuk mereka dipijak-pijak oleh PKR dan DAP. Dari sebuah parti yang pernah menjadi Ketua Pembangkang di Parlimen, PAS kini hanya menjadi hidangan Sang Serigala dan Babi Hutan.

2 comments:

  1. saya pasti Serigala dan babi hutan tidak sabar lagi nak melapah daging2 PAS ni .. pintu neraka juga menunggu kedatangan PAS ini...

    ReplyDelete
  2. BEPU_PPUBT: kalu dier bukan pembelit udah tentu gi mahkamah...yang lelain kes samer pun dagh dihukum....masuk lagik si Brother Anwar B. Ibrahim nih kedalam..ada ker lagik peristiwa 98-99 punya reformasi...PAS plak macamaner...???

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.