Tuesday, August 18, 2009

Hero Pas Naik Minyak....Lintah


Ulasan * Melayu pkr dan pas meleleh air liur melihat hero kesayangan mereka sekali lagi mempamirkan aksi hindustan. Kenapa waktu ini yang nak buat provokasi? Apabila polis melarang...hero ini seperti biasa buat keras kepala. Masih tak puashati, meronta-ronta macam orang gila. Hero tamil ni naik minyak pasal waktu itu, para wartawan ramai yang datang dari dalam dan luar negara. Dia tak rugi apa kalau negara Malaysia dipandang negatif orang luar. Melayu pas dan pkr yang bagai lembu dicucuk hidung pun akan mengiyakan perbuatan BIADAP dan mengatakan polis kejam lagi zalim. Kenapa si Gobala sahaja yang diheret....puak pembangkang kayu yang ada kat situ tidak pula dizalimi polis ? Selagi ikut peraturan dan tidak buat salah, tiada siapa pun nak jentik lu orang. Begitu jugaklah dengan ISA. Lu pikirlah sendiri !!!

Soalan minggu ini.
Mengapakah Gobala tak buat stunt untuk mempertahankan puaknya di Kg. Buah Pala ?















" Yo mappelai....yengge poringgey ?! Help me ma'cha ! "

3 comments:

  1. Apalah ditapis-tapis komen tu..tak profesional langsung..he he he

    ReplyDelete
  2. apa barang Gobala nak defence High Chaparral
    tak pasal2 kena bakar idup2...kalu dah mati lain criter

    ReplyDelete
  3. SALAM

    SEMPENA MENYAMBUT BULAN RAMADHAN INI SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MEMOHON MAAF ATAS KEKASARAN BAHASA SEMASA MEMBERI ULASAN KEPADA SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN

    SEMOGA RAMADHAN INI DAPAT MENYATUKAN HATI UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI...

    SALAM SEJAHTERA

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.