Wednesday, August 26, 2009

DAP Dapat Kuda Baru

Tahniah kepada PDRM dan FRU yang bertungkus-lumus memastikan PRK N11 ini berjalan dengan lancar. Mereka sanggup berembun,berpanas dan berhujan sepanjang waktu berkempen dan hari mengundi di bulan puasa kerana melaksanakan tanggungjawab yang telah diamanahkan. Walaupun ada yang dihina dan dimaki mereka tetap tenang menjalankan tugas. Syabas dari kami.

Begitu juga dengan jentera UMNO yang telah sedaya upaya untuk memberikan saingan sihat dan sabar melayan provokasi pembangkang.

Pas hanya berjaya mengekalkan kerusi di lubuk mereka. Pas berjaya mengekalkan kerusi di Bukit Gantang, Manek Urai dan Permatang Pasir dengan undi melayu yang merosot. UMNO hanya kalah di Kuala Terengganu. Pengundi di Permatang Pasir lebih rela menjadi 'anak ikan' dari menjadi Anak Emas Kerajaan Pusat.

Kepada pengundi Pas, jangan lupa tuntut jawatan YDP MAIPP yang telah dijanjikan. Jawatan Exco memang tak layak pun untuk orang Pas. Kerajaan Dap tentu suka mendapat kuda baru di Penang.



Bawa cursor ke foto untuk 'pause'

2 comments:

  1. Salam Ramadhan

    Insya Allah kekalahan demi kekalahan yang UMNO alami tidak akan menggoyahkan semangat perjuangan kita.

    Sesungguhnya, yakinilah bahwa UMNO adalah wadah sebenar perjuangan orang melayu. Kebenaran pasti terserlah jua akhirnya. Insya Allah

    ReplyDelete
  2. alah...sibuk2 hal penang..di kedah dap x de kerusi sampai merajuk dengan pas sampai nk kua pr..
    last2 masuk balik jugak...
    bagus laa tu dap naikkan salleh man dalam maipp..
    tapi kesian dgn zambry...dah nk sgt apply 1malaysia sampai kena lantik speaker haram dari orang india..huhu..

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.