Tuesday, August 11, 2009

ADUN Galas Jalani Pembedahan Barah Usus Di Guangzhao, China

RANTAU PANJANG, 7 Ogos -- Anggota Dewan Undangan Negeri Galas, Che Hashim Sulaima yang sedang menjalani rawatan di sebuah hospital di Guangzhao, China bagi barah usus dijadual menjalani pembedahan pada hari Jumaat.

Pengarah Pilihan Raya PAS Negeri, Abdul Fatah Harun berkata keadaan wakil rakyat itu dilaporkan masih kritikal.

"PAS telah mengadakan solat hajat dan berdoa supaya wakil rakyat berkenaan kembali sihat dan pulih serta dipanjangkan umur untuk meneruskan khidmatnya kepada rakyat di kawasannya," katanya kepada Bernama di sini.

Katanya Che Hashim telah menjalani rawatan di China sejak 18 hari lepas dan menurutnya wakil rakyat itu disahkan menghidap barah usus kira-kira tiga bulan lalu selepas menjalani rawatan di sebuah hospital di Kuala Lumpur.

Katanya, PAS Kelantan meluluskan peruntukan RM200,000 untuk membiayai rawatan Che Hashim di China.BERNAMA

.........................................................................................................................................................................

* Kalau ADUN UMNO merantau jauh dengan belanja sampai begitu, dah tentu jadi isu dalam HARUKAH.

4 comments:

  1. SALAM SAUDARA KMJ (KHAIRUDDIN MOHD JALI)

    SAYA BERBANGA SEORANG PEMIMPIN SAUDARA MAHU MEMBUKA SENDIRI BLOG DAN MENYELAMI PERASAAN DAN SENSITIVITI RAKYAT...

    SILALAH KE LAMAN2 BLOG SAUDARA2 KITA YANG LAIN DAN JADILAH FOLLWER MEREKA INSYALLAH MEREKA AKAN MEMBERI SUPPORT KEPADA LAMAN SAUDARA...

    SELAMAT BERJUANG DI ALAM CYBER

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sdr. Apa yg penting, kerjasama. Bersama kita sebar dan kita panjangkan artikel yg membuka tembelang sang pembangkang....agar mudah dicapai oleh rakyat.

    ReplyDelete
  3. Adakan solat hajat seminggu sekali agar DSAI dilembutkan hati untuk kembali memperjuangkan hak-hak orang melayu sahaja..

    ReplyDelete
  4. Nak makan bangkai daging busuk sesama islam ke nanti?

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.