Monday, January 24, 2011

PAS Kini Sekular



Dulu UMNO cukup senang dituduh sekular,taghut dan macam-macam lagi ikut selera lebai parti panadol. Slogan Hudud dan Membangun Bersama Islam memang menjadi kebanggaan lebai PAS ketika itu. Merekalah yang lebih islam, kerjasama dengan orang bukan islam oleh UMNO dipandang hina.

Kini, slogan itu semakin terpinggir, dan di tong sampahkan oleh Tok Gundu dalam PAS. Pengikutnya seolah pengikut Ayah Pin bagai lembu di cucuk hidung seolah terlupa pula slogan keramat PAS itu.

Mungkin tiada yang berani pun nak mempersoalkan atau nak menghidupkan slogan yang kini cukup sensitif untuk dilaungkan. Kerana apa.... seperti lirik lagu Fantasia Bulan Madu, 'Demi cintaku pada mu,ku korbankan jiwa dan raga...' Kasih PAS kepada DAP, mereka sanggup menelan kahak hijau yang dulunya dilontarkan kepada UMNO.

Hati Mujahid Karpal dan Khalifah Guan Eng perlu dijaga. Dapat jadi tukang tampal poster dan jaga parkir,jadi body guard unit amal waktu ceramah Pakatan pun jadilah. Kalau dulu jadi Ketua Pembangkang di parlimen tapi kini hanya jadi pecacai DAP dan PKR pun sudah cukup membanggakan.

PAS For All, inilah slogan yang lebih lunak berbanding slogan Sokong Hudud atau Membangun Bersama Islam. Depan,belakang...semua boleh. "Kita lihat siapa yang kena..."


4 comments:

  1. salam,

    mohon link dari tuan ke:

    http://umnomeru.blogspot.com

    Kami telahpun link n follow blog tuan.

    salam perjuangan!!!

    ReplyDelete
  2. Memang Pas adalah haiwan ternakan DAP.

    Tugas mereka adalah mengikut arahan dan telunjuk parti China DAP itu untuk memecahbelahkan umat Islam dan bangsa Melayu.

    Pas hanya memikirkan cara nak mendapat sokongan dan undi sahaja walaupun tak mampu memerintah negara.

    Ustaz2 Pas adalah tentera DAP untuk menghancurkan agama, bangsa dan negara.

    Bersatulah wahai pemuda2 untuk mempertahan bumi tercinta kamu ini.

    ReplyDelete
  3. Salam Sdra.
    Teruskan perjuangan kerana anak muda kita adalah benteng utama survival agama, bangsa dan tanah tumpah darah tercinta.

    ReplyDelete
  4. salam rakan semua,

    semoga UMNO Meru,penditakainsingkat dan PPUBT akan terus berjuang memastikan UMNO/BN beroleh kejayaan yg besar di PRU13 demi agama,bangsa dan negara.

    Kita nyahkan pakatan yg macam rojak basi.

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.