Sunday, August 29, 2010

Kita Rela Diperlekehkan Dan Dihina



Kenapa harus dibiarkan ? Sudahlah Lagu Negaraku dipermainkan, budak ini masih bermaharajalela mengeluarkan video-video yang terang menganggu sensitiviti agama islam dan bangsa melayu.

Puteri UMNO sudah bersuara disini begitu juga PM telah memberikan lampu hijaunya disini . Bgaimana pula yang lain, adakah masih sibuk dengan isu rakyat Indonesia merusuh atau sibuk menghentam bangsa sendiri kononnya memainkan isu perkauman. Apa pula tindakan seterusnya....apa sudahnya nasib orang melayu yang dihina dibumi sendiri ?

Kalau penyanyi Hattan dikecam hebat kerana dikatakan tidak menghormati Lagu Negaraku hanya kerana menyanyikan irama yang sedikit berbeza tanpa mengubah senikata lagu. Namewee ini pula terang-terang menghina agama islam dan bangsa melayu malahan negara Malaysia melalui versi Negaraku.

Adakah undang-undang kini hanya untuk menghukum orang melayu sahaja ?!!

4 comments:

  1. dimana menteri amaran?
    baik kalau kita ramai-ramai buat laporan polis

    ReplyDelete
  2. Kasihan bangsaku merintih, dihina di bumi sendiri.. tamingsari tidak berguna lagi....

    ReplyDelete
  3. Nantikan pendedahan panas, projek rakyat BN terbaru yang disabotaj oleh kerajaan Fuckatan Haram di Selangor esok, jam 8.30 pagi di blog Gerakan Timur, http://gerakantimur.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. terima kasih kpd ano, gerakan timur dan abangmalaya kerana sudi memberi komen.

    Kami faham apa yg anda semua rasakan, bagai dihiris pedihnya bila melayu dan islam dihina sebegini di bumi tanah melayu ini.

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.