Friday, February 5, 2010

Liwat vs Gempak Bubar DUN

Ketika isu liwat di mahkamah hangat menjadi tumpuan dan topik kebanyakkan bloggers, rakan karib PKR iaitu PAS seakan tak berminat atau mungkin malu untuk turut sama menjadikan isu ini sebagai bahan di blog.

Bloggers PAS seolah tak sanggup nak menyokong dan menyanggah isu liwat Ketua Pakatan Reput mereka.

Kehadiran Nik Aziz di mahkamah untuk memberikan sokongan kepada AI pun tidak menarik perhatian bloggers pembangkang terutamanya PAS untuk mensensasikan cerita seperti selalu.

Agaknya bloggers PAS pun sudah pening dengan kerenah Tok Guru mereka yang sanggup meninggalkan tugasnya sebagai MB hanya untuk memberikan sokongan moral kepada kes 'LIWAT'.

Seperti kata Ibrahim Ali
"Dapat cutikah beliau untuk datang ke mahkamah bagi menyokong Anwar,"

Angan-angan Nijar dan rakannya DAP begitu juga bloggers PAS Perak masih setia merapu dengan kempen Bubar DUN sehingga terlupa membuat isu tentang mentor mereka yang sedang bergelut di mahkamah.

Lagak mereka yang menyondol keputusan mahkamah yang belum pun diumumkan seakan merekalah yang akan menang. Bagaimana pula kalau UMNO yang menang ?!

Belum apa lagi Nijar dah buat gempak dengan pelbagai program kononnya orang melayu masih menyokongnya dan PAS Perak semakin kuat. Banyak juga duit PAS Perak ?!

Pada 31 Januari yg lepas, Program HEMPAP 2010 10 Ribu Pemuda PAS telah berlangsung. Program in juga tidak disensasikan oleh bloggers PAS. Walaupun pelbagai tarikan seperti paintball, nasyid, tomoi dan lain disuap untuk penyokong PAS, tapi masih lesu.

Hancur luluh hati Nijar dengan angan 10 ribu pemudanya. Lihat videonya disini
.

3 comments:

  1. Puak pas tak caya,bos dia liwat budak.

    ReplyDelete
  2. Salam Saudara Khairuddin,

    Bukannya apa, takut jika hadir - orang kita kita pun kaki jebor juga.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    Dalam konteks ini, izinkan saya menyentuh beberapa perkara,

    Pemuda UMNO semasa zaman saya menjadi ketua, selalu minta imbuhan jika mahu dilaksanakan sesuatu program. Perkara ini masih lagi berlaku sekarang. Dalam PAS pula pemudanya sanggup berkorban wang ringgit untuk memberi dana program atau menghadiri program.

    Sudah tiba masanya Pemuda UMNO tidak lagi memberi gula-gula kepada ahlinya. Ajar mereka erti pengorbanan

    Semoga UMNO lebih Islamik dari masa ke semasa

    Salam dari Chiba University

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.